*click on this spongebob to follow . thanks .
Allah's servant :)
ASSALAMUALAIKUM. This is Mussyahirah Musazali's blog. ORIGINAL and NO COPY. No HARSH words kay? Blog ni since JUNE 2011. don't be COPYPIG. I HATE it. thanks.
Allah's

Friday 21 December 2012

Haii. I'm Mussy :)

Assalamualaikum. Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.
Alhamdulillah, Allah masih beri kesempatan dekat aku hari ini.

Bangun pagi, aku masih mampu tersenyum dan masih boleh menerima segala kenyataan :)
Dan aku nak mulakan hidup baru lepas ni. Hihi. Wid, thankyouu sebab ada untuk aku malam tadi. Kau kuatkan aku wid sampai aku jadi kuat macam ni. Bak kata kau malam tadi, Mus kan kuad ! Hehe. Kau ada dikala ku suka, dikala ku duka, setiap tangisan dan juga ketawa. Ecewahhh, nak nyanyi lagu Najwa Latip pulak kat sini. Hewhew :3

Mulai harini, aku dah pasang niat taknak fikir perasaan aku sorang jee. Aku kena fikir jugak perasaan orang lain. Aku tak selfish, kan kan kan? Hihi. Aku dah malas fikir benda yang boleh lukakan perasaan aku dan orang lain. Dan alhamdulillah, aku masih mampu tersenyum harini. Dah dah, tutup cerita ni dan bukak cerita baru okay ?

Ya Allah, rindunyaa aku nak tusyen kat Teroka lagi. Gelak gelak dengan Wiwid sampai kena bengang satu kelas. Kau lagi teruk kena wid, kena dengan berok kan? Hahahaha. Kawan kawan yg dah lama tak jumpa, kita kumpul balik masa tusyen. Memang ramai ex-sukses kat situ. Kita kumpul semua balik. Wehh, rindu wehh. Sumpah aku rindu :'(

Muka-muka pelajar straight A's SPM tahun depan.

ramai lagi sebenarnya. tapi yang lain tu semua tak sempat ambik gambar. yelahhkan, semua nak balik dah :( errr, baik kan aku pakai baju kurung? hihi
kayy, masa untuk pergi. Doakan Mussyahirah yang terbaik tau. Doakan Mussyahirah cemerlang dalam SPM tahun depan :* kbyeee. Assalamualaikum.